Auteur Topic: DA geweest.  (gelezen 1334 keer)

Offline Edwin

• Forum-Dictator
  • Forumbeheerder
  • Verslaafde
  • "Bullies" 102
  • Geslacht: Man
    • Mijn website
  • Aantal Bullen: 1
DA geweest.
« Gepost op: 26 december 2015, 20:29:16 »
We hebben weer mazzel, op tweede kerstdag naar de DA.

Beer heeft een oogonsteking. Hij knipperde iets, dus met terracortril zalven, werkt altijd prima. Helaas had Dizzy haar zoveelste slachtoffer gemaakt en een tand in zijn oogbol gezet, dus dan werkt terracortril niet. Ze leert hetn iet af, een onverwacht hard geluid, en ze haalt uit naar wie er maar ligt of zit. Vanochtend ineens veel meer last, helemaal uit zijn doen, en alleen maar liggen. Dus maar gebeld en naar de DA. Terracortril werkt dus niet als er een beschadiging zit, dus we hebben hebben nu Cavasan.

Arme ventje dus lekker verwend met gourmetvlees van gister en hij krijgt iedere keer een lekkere gedroogde hanenpoot als we gezalfd hebben  :hungry: , hopelijk doet dat een beetje goedmaken voor het 'pesten' van het zalven. Twee man sterk om te zalven, hij wil het echt niet.

Hopelijk kunnen we deze oogbol wel redden, Spyke staat mij nog heel goed voor ogen. Arm ventje moest zijn oog missen door die doos.
My words may disturb but at least there's a reaction

Vogeltjes!

Offline Edwin

• Forum-Dictator
  • Forumbeheerder
  • Verslaafde
  • "Bullies" 102
    • Mijn website
Re: DA geweest.
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2015, 09:21:37 »
Ging gister al een stuk beter met zijn oogje en met hemzelf, zijn ook even naar de plas geweest waar ze zich lekker uitgeleefd hebben. Ik blijf natuurlijk flink zalven, geloof dat ik het gister en eergister wel 8 keer gezalfd heb. De da zijn dat 6 keer per dag het beste was, dus hebben we dit natuurlijk aangehouden en ietsje overdreven. In ieder geval werkt het perfect en lag hij de volgende dag al niet meer als een dood vogeltje op zijn plekje.  o/

Mocht die doos ooit nog onder narcose moeten, dan laat ik die zijtanden eruit rossen. :waiting:

Vogeltjes!

Offline Margriet

• regelmatig bezoeker
  • "Bullies" 24
  • Geslacht: Vrouw
  • I love Bulldogs!
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2015, 10:55:41 »
 :cry: ach wat zielig, gelukkig gaat het al weer beter.
Jack heeft ook een beschadiging aan zijn oog, geen idee hoe het gekomen is, maar maanden mee zoet geweest.. Ook met cavasan behandeld

Offline Edwin

• Forum-Dictator
  • Forumbeheerder
  • Verslaafde
  • "Bullies" 102
    • Mijn website
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2015, 20:53:08 »
DA zijn inderdaad ook dat we zeker 4-6 weken moesten door zalven. Ook gelijk 2 tubes mee gekregen.
Het gaat alweer beter, oogje ziet er een heel stuk beter uit, en hij houd hem weer helemaal open.  o/

Vogeltjes!

Offline amber

• Forumbeheerder
  • Verslaafde
  • "Bullies" 336
  • De vrolijke wievenclub
« Reactie #4 Gepost op: 3 januari 2016, 11:47:19 »
Ach jeetje , arm ventje . Gelukkig gaat al alweer wat beter
Geef hem maar een dikke knuf  :kiss: :kiss: