Auteur Topic: Bulletje! Hé, Bulletjeeee!!!  (gelezen 1014 keer)

Offline Edwin

• Forum-Dictator
  • Forumbeheerder
  • Verslaafde
  • "Bullies" 102
  • Geslacht: Man
    • Mijn website
  • Aantal Bullen: 1
Bulletje! Hé, Bulletjeeee!!!
« Gepost op: 10 december 2015, 16:31:52 »
Ik ging even kijken of er in de 'zuidbuurt' (Weggetje tussen Vlaardingen en Maassluis) wat vogels te vinden waren, en Beer wil dan tegenwoordig mee (snuit tussen achterdeur zodra ik met cameratas de achterdeur open doe  :waiting: :sealed: :smile: ) dus ook maar even Broekpolder in geweest.

Even heen en weer, op de 'heen' begon het te miezeren en daar heeft Beer een hekel aan, maar het duurde gelukkig niet lang. Op gegeven moment vlak bij de slagboom bij de auto denk ik achter mij te horen (mijn gehoor is niet perfect meer)"Hey, Hallo! Ik heb er ook één!!"....ik loop door... "Hey Bulletje, Bulletjeeeee!!!!!"  _0- ;oD . Kijk dus om en zie een man, rennend, hond (labrador) achter hem aan. De man wilde dus heel graag even met Beer kennismaken, en kwam buiten adem bij ons aan.  :smile: _0- Beer had even geen aandacht voor hem, een Chiwhawha had izjn aandacht, en die man hem maar roepen, tot Beer ineens de man in vizier kreeg en billenschuddend in zijn schoot sprong.   :shakeit: Man blij!  :yeah:

Hij had er thuis ook een, 8 jaar, en liet ook foto's zien. Ik denk alleen dat hij niet mee mocht vanwege de achterhand, want hij vroeg of Beer ook zoveel problemen had met zijn achterhand. Toen begon het hard te regenen en de man ging weer weg, en wij de auto in.

Maak dit toch niet zoveel mee dat ze rennend achter je aan komen dus wilde dit wel even delen met jullie die dit vaker meemaken.  <0>
« Laatst bewerkt op: 10 december 2015, 16:33:33 door Edwin »
My words may disturb but at least there's a reaction

Vogeltjes!

Offline amber

• Forumbeheerder
  • Verslaafde
  • "Bullies" 336
  • De vrolijke wievenclub
  • Aantal Bullen: 1
Re: Bulletje! Hé, Bulletjeeee!!!
« Reactie #1 Gepost op: 10 december 2015, 19:49:29 »
Hahah . ja leuk is dat zulke ontmoetingen . En nog wel een rennende man ook  :smile:

Beer toch , dat had je toch wel mogen waarderen hoor . iemand die speciaal voor jouw gaat rennen  :loll:

En ja wij hebben het ook wel meegemaakt . Een keer in het bos , mensen die zelf ook Bullen hadden
En de onze wilden aaien . Maar waar zijn jullie Bullen dan ? Nou die zijn te dik om te wandelen
Ja maar dan is bewegen toch belangrijk ? Anders worden ze alleen maar dikker

Op het strand een paar keer . En in Frankrijk . Hele hordes Japanners  :smile:
En hier bij de gymzaal , Amber vond dat prachtig . Al die kinderen , soms is er ook een kindje wat zegt .... wij hebben ook een Bulldog